June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Для деяких бізнесів карантин став каталізатором, необхідним для розвитку онлайн-сервісів. Сьогодні розповідаємо про те, як до нових умов роботи адаптувалося екскурсійне бюро «Цікавий Київ», партнер iForum, і які несподівані переваги виявились в онлайн-екскурсіях.

Прийняття нових умов

Вже з перших днів карантину ми зрозуміли, що без прогулянок жити не може ані команда Цікавого Києва, ані гіди. Бо ж звикли весь свій час проводити, гуляючи містом.

Очевидним рішенням стали онлайн-екскурсії та лекції, ця ідея майже відчувалась в повітрі. Трохи переймалися, чи буде хтось готовий платити за онлайн-контент, маючи безліч безкоштовних пропозицій. Але ідея мала успіх, за час карантину з нами гуляло вже 300 гостей, і майже щовечора проводимо ефір на нову тему

Карантинне меню екскурсій

Ми почали з наших традиційних продуктів: прогулянок Андріївським узвозом, містичними місцинами Києва, але з часом наші гіди зрозуміли, що кайф у тому, що в онлайні ти не прив’язаний до маршруту. Нарешті можна реалізувати ідеї, які раніше були недоступні через те, що об’єкти розкидані по всьому Києву. 

Так у розкладі з’явилася екскурсія про радянські мозаїки 1960-х та підземелля Зеленого театру. А найуспішнішим був ефір про станції-привиди київського метро — плануємо її повторити. 

Тепер плануємо розкрити в ефірах більше недоступних локацій: підземелля, павільйони ВДНГ, закриті маєтки і залаштунки театрів

А також, підготувати прогулянки для дітей, щоб батьки мали годинку вільного часу, а діти дізнавались корисне про Київ в ігровому форматі.

Як сходити на екскурсію вдома

Процес відбувається так: заявляємо розклад онлайн-прогулянок на сайті «Цікавого Києва», гості купують квиток вартістю 100 грн онлайн, а за годину до ефіру отримують на електронну пошту запрошення на конференцію. 

Гід веде свою розповідь, демонструючи на екрані фото і старі листівки, ставить питання у чаті, а іноді й показує об’єкти через Google Maps. Наприклад, екскурсія метрополітеном починалася зі станції «Дніпро», і ми «виходили на платформу», оглядали панораму і роздивлялись елементи станції. 

«Проводити екскурсію» у квітні 2020 року виглядає ось так

Технічна складова онлайн-прогулянок

Технічно всі ефіри організовуємо в Zoom. Обрали цю платформу, виходячи з її популярності — за перші тижні карантину її вже встигла встановити і опанувати більшість нашої аудиторії. Функціональність у неї проста і зручна. 

Хоча іноді маємо клопіт, підключаючи котрусь «давню пані», але це навіть приємно, і такі клієнти люблять нас ще більше і запам’ятовують всіх на імена. А ще, до ефірів приєднуються «колишні кияни», які вже не живуть в Україні, але до еміграції відвідували наші екскурсії й ностальгують за Києвом. 

Чи готова аудиторія до онлайн-екскурсій

Кияни цілком готові до онлайн-екскурсій і розуміють їхню цінність: розглядати унікальні фотографії старого і сучасного міста, слухати цікаві історії, залишаючись у комфорті вдома, з келихом чаю. 

Мабуть, цей формат залишиться з нами і надалі, навіть коли наші прогулянки повернуться на вулиці Києва. Адже наші екскурсії нарешті не залежатимуть від погоди 🙂

Розклад екскурсій на травневі

Традиційно навесні у нас зростає відвідуваність екскурсій, але цього року все інакше. Тож, готуємось до зростання відвідуваності онлайн. Розклад на початок травня наступний: 

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner