18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Для деяких бізнесів карантин став каталізатором, необхідним для розвитку онлайн-сервісів. Сьогодні розповідаємо про те, як до нових умов роботи адаптувалося екскурсійне бюро «Цікавий Київ», партнер iForum, і які несподівані переваги виявились в онлайн-екскурсіях.

Прийняття нових умов

Вже з перших днів карантину ми зрозуміли, що без прогулянок жити не може ані команда Цікавого Києва, ані гіди. Бо ж звикли весь свій час проводити, гуляючи містом.

Очевидним рішенням стали онлайн-екскурсії та лекції, ця ідея майже відчувалась в повітрі. Трохи переймалися, чи буде хтось готовий платити за онлайн-контент, маючи безліч безкоштовних пропозицій. Але ідея мала успіх, за час карантину з нами гуляло вже 300 гостей, і майже щовечора проводимо ефір на нову тему

Карантинне меню екскурсій

Ми почали з наших традиційних продуктів: прогулянок Андріївським узвозом, містичними місцинами Києва, але з часом наші гіди зрозуміли, що кайф у тому, що в онлайні ти не прив’язаний до маршруту. Нарешті можна реалізувати ідеї, які раніше були недоступні через те, що об’єкти розкидані по всьому Києву. 

Так у розкладі з’явилася екскурсія про радянські мозаїки 1960-х та підземелля Зеленого театру. А найуспішнішим був ефір про станції-привиди київського метро — плануємо її повторити. 

Тепер плануємо розкрити в ефірах більше недоступних локацій: підземелля, павільйони ВДНГ, закриті маєтки і залаштунки театрів

А також, підготувати прогулянки для дітей, щоб батьки мали годинку вільного часу, а діти дізнавались корисне про Київ в ігровому форматі.

Як сходити на екскурсію вдома

Процес відбувається так: заявляємо розклад онлайн-прогулянок на сайті «Цікавого Києва», гості купують квиток вартістю 100 грн онлайн, а за годину до ефіру отримують на електронну пошту запрошення на конференцію. 

Гід веде свою розповідь, демонструючи на екрані фото і старі листівки, ставить питання у чаті, а іноді й показує об’єкти через Google Maps. Наприклад, екскурсія метрополітеном починалася зі станції «Дніпро», і ми «виходили на платформу», оглядали панораму і роздивлялись елементи станції. 

«Проводити екскурсію» у квітні 2020 року виглядає ось так

Технічна складова онлайн-прогулянок

Технічно всі ефіри організовуємо в Zoom. Обрали цю платформу, виходячи з її популярності — за перші тижні карантину її вже встигла встановити і опанувати більшість нашої аудиторії. Функціональність у неї проста і зручна. 

Хоча іноді маємо клопіт, підключаючи котрусь «давню пані», але це навіть приємно, і такі клієнти люблять нас ще більше і запам’ятовують всіх на імена. А ще, до ефірів приєднуються «колишні кияни», які вже не живуть в Україні, але до еміграції відвідували наші екскурсії й ностальгують за Києвом. 

Чи готова аудиторія до онлайн-екскурсій

Кияни цілком готові до онлайн-екскурсій і розуміють їхню цінність: розглядати унікальні фотографії старого і сучасного міста, слухати цікаві історії, залишаючись у комфорті вдома, з келихом чаю. 

Мабуть, цей формат залишиться з нами і надалі, навіть коли наші прогулянки повернуться на вулиці Києва. Адже наші екскурсії нарешті не залежатимуть від погоди 🙂

Розклад екскурсій на травневі

Традиційно навесні у нас зростає відвідуваність екскурсій, але цього року все інакше. Тож, готуємось до зростання відвідуваності онлайн. Розклад на початок травня наступний: 

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер