18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

Генеральний спонсор нашої конференції, компанія LeoGaming, порівнює ситуацію з онлайн-платежами в іграх у докарантинний місяць із першим періодом карантину в Україні. Для підготовки цього матеріалу використані дані за лютий 2020 і березень 2020 відповідно.

Найпопулярніші розваги

Найбільше користувачі витрачали коштів онлайн, за даними LeoGaming, на наступні розважальні продукти (від найбільш популярного): 

  • Steam: +37% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • World of Tanks: +29% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • Tanki online: +67% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • Warface: +26% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • League of Legends: +59% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • War Thunder: +68% обігу, порівняно до місяця без карантину. 

Сервіси оплати

LeoGaming — fintech-компанія, що працює з платежами на рахунки онлайн-ігор через платіжні термінали, інтернет-еквайрінг, а також підтримує оплату з мобільного рахунку. В платіжних терміналах операції збільшилися в середньому на 27%. Зменшення кількості доступних терміналів не вплинуло на обіг: транзакцій стало менше, проте, зріс середній чек.

Інтернет-оплати виросли в середньому на 18%, це логічне зростання популярності онлайн-ігор клієнтів LeoGaming з можливістю інтернет-оплати. Конверсія на стандартних онлайн-платежах і Masterpass збільшилася на 14,5%. 

Кількість покупок з мобільного рахунку збільшилася в середньому на 5%. Зберігається стабільна динаміка зміни кількості оплат в онлайн-іграх з балансу мобільного рахунку, карантин практично не змінив цей напрямок. Зміни в конверсії на рівні +1%. 

Тренди й прогнози

Напрямки розвитку онлайн-платежів, які спостерігають фахівці компанії LeoGaming, та їхні поради, як задовольняти новий попит: 

  • Фокус на digital goods: рівень використання ігрових сервісів у березні під час карантину тримався на рівні вихідних днів у докарантинний місяць. Це корелює зі статистикою про збільшення споживання інтернет-трафіку. Тобто, у карантині споживачі готові оплачувати не тільки товари першої необхідності, але і розважальний контент. 
  • Зростання конверсій: користувачі здійснюють оплату рідше, але пошук частіше закінчується оплатою, а середній чек збільшується. Компаніям потрібно вкладати додаткові ресурси в покращення якості користувацького досвіду. 
  • Прискорення переходу в онлайн з одночасним збереженням платіжних терміналів: інтернет-платежі та мобільна комерція демонструють логічне суттєве зростання. Менше з тим, зростає і попит на окремі послуги в платіжних терміналах. Компаніям варто актуалізувати свою лінійку сервісів та збільшувати лояльність карткових продуктів.

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр