18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Те, що карантин кардинально змінить роботу більшості українських брендів та компаній, було зрозуміло з першого ж його дня. Але ніхто не міг сказати, як саме. Зараз вже можна аналізувати ситуацію та навіть робити висновки: хтось повністю припинив діяльність, хтось поставив бізнес на «холд», а хтось швидко зорієнтувався та продовжує працювати.

Сьогодні наша розповідь про те, як адаптувалася до нових умов найбільша платформа українських брендів — «Всі. Свої».

Що змінилось під час карантину

Особливість проєкту «Всі. Свої» у тому, що основну свою місію — об’єднати українські бренди навколо однієї платформи — він виконує, поєднуючи кілька різних видів діяльності. Це і маркети, і мережа магазинів на Хрещатику й у ТРЦ Lavina Mall, і онлайн-магазин vsisvoi.ua, а також вечірки та івент-простір на вул. Десятинній. Після впровадження карантину робота офлайну тимчасово зупинилась (а це переважна частина бізнесу), доходи впали. Потрібно було швидко реагувати на виклик, тож у проєкті запровадили зміни:

  • магазини зачинились, їх персонал пішов у відпустку без збереження заробітної плати;
  • вечірки, івенти на Десятинній та маркети теж були скасовані;
  • основана команда була збережена, переведена на віддалену роботу;
  • після розв’язання оперативних питань почали штормити ідеї, як підлаштуватися під нові реалії та продовжити популяризувати українське навіть у такі складні часи.

Як Всі. Свої адаптувалися до нових умов

Карантин команда сприйняла як професійний виклик і почала працювати ще більше. Мабуть, завдяки цьому проєкт досить швидко адаптувався та почав генерувати абсолютно нові формати, такі як онлайн-маркети. Атмосферний івент, котрий відвідувачі цінували не тільки за шопінг, а й за можливість поспілкуватися із брендами, ми змогли перенести у діджитал. Замість гастрономічного маркету сформували великодні кошики з крафтовими продуктами від резидентів проєкту, які можна було купити через сайт — за кілька днів зібрали набагато більше замовлень, ніж могли прогнозувати.

Другий успішний приклад такої моделі — «Маркет суконь онлайн». Команда провела на Десятинній справжній маркет з двома сотнями суконь від 30 українських брендів: без відвідувачів, але з трансляціями у соцмережах.

Фото надані командою проєкту

Онлайн став стратегічно важливим напрямком, тому ми сфокусувалися на інтернет-магазині, у якому вже представлено понад двісті локальних брендів. Наші резиденти ще встигли поставити нові колекції: замовлення щодня розлітаються по всій Україні.

Разом із пом’якшенням карантину ми відкрили перший поверх магазину на Хрещатику, 27. 300 м² вмістили топові позиції, але не дозволили продемонструвати повний асортимент. Тому ми поєднали онлайн- та офлайн-формати: людина може зайти на сайт наш сайт, обрати річ, а консультант її винесе у зал. Також можна оформити замовлення через сайт, а приміряти та купити в магазині. Аби зменшити контакти, пропонуємо почекати на вулиці — там також запрацювали наші точки зі смачною кавою та натуральним морозивом.

Як змінилась робота з резидентами?

Під час карантину ми продовжуємо популяризувати локальних виробників та підтримувати бренди:

  • Комунікації та PR. Ми розповідаємо про українські бізнеси на конференціях та семінарах, у коментарях для ТБ чи журналів, через інфлюенс-маркетинг. Щотижня створюємо нові спецпроєкти для медіа — готуємо контентні матеріали за участі брендів. Із введенням карантину почали розповідати, як виробники адаптувалися в нових умовах, як і де вони тепер продаються.
  • Контент. Ми продовжуємо генерувати якісний контент для своїх сторінок у соцмережах (знову ж таки, за участю товарів від українських брендів). Продакшн Всі. Свої провів серію зйомок вдома за допомогою Face Time і продовжує працювати над покращенням рівня візуальної естетики локальних виробників.

Про соціальні та благодійні проєкти Всі. Свої

Разом з тим, не можемо зосереджуватися лише на бізнесі: Всі. Свої не стоять осторонь та намагаються робити свій внесок у спільну справу боротьби з пандемією — за час карантину ми ініціювали кілька благодійних проєктів. Разом з компанією Visa ми склали 370 великодніх кошиків на святковий стіл для лікарів, фельдшерів, водіїв бригад ЕМД міста Києва.

Фото надані командою проєкту

Окрім того, за фінансової підтримки Visa разом з українським виробником LKostume ми запустили пошив захисних костюмів для медиків: першу партію (1 500 комбінезонів із нетканого поліпропиленового волокна) уже відправили до медичних закладів у Києві, Миколаєві (та області), Смілі, Борисполі. Друга партія із 1 200 костюмів зараз виготовляється.

Фото надані командою проєкту

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер