18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Ми продовжуємо серію публікацій про те, як українські бізнеси використовують технології для адаптації до роботи в нових умовах. Сьогоднішній матеріал — про досвід компанії «Vodafone Україна», спонсора та партнера конференції iForum.

Мобільні оператори в перші ж дні карантину опинилися на вістрі подій, адже зв’язок — телефон та інтернет — є критично важливими для ефективної роботи віддалено. Про зміни та нововведення у роботі на період карантину нам розповіли в компанії «Vodafone Україна»:

Про забезпечення зв’язку

«Під час пандемії коронавірусу та пов’язаних з нею карантинних заходів Vodafone підтримує українців. В умовах, коли робота транспорту, підприємств, а також живе спілкування людей обмежені, послуги зв’язку відіграють стратегічну роль. Саме завдяки технологіям (інтернет, хмарні сховища і захищений доступ до них, електронний підпис тощо) карантин, який ще 10 років тому міг би паралізувати країну, має набагато менше наслідків, адже весь робочий процес змінився.

Сама компанія швидко і безболісно перейшла на віддалений режим роботи, повністю зберігаючи робочі місця. Вже з першого тижня карантину 80% співробітників компанії працювали віддалено. Ми давно практикуємо і вміємо користуватися засобами віддаленої роботи (власне, компанія забезпечує їх доступність для своїх клієнтів), усі робочі місця Vodafone знаходяться в хмарі, захищений доступ до них можливий з будь-якого пристрою в будь-якому місці.»

Про підтримку клієнтів та безкоштовні послуги

«На час карантину Vodafone надав своїм клієнтам в Україні безкоштовний безлімітний доступ до популярних месенджерів і соціальних мереж Online Pass — щоб надати можливість залишатися на зв’язку, не дивлячись на введені обмеження.

Додатково, Vodafone надав усім користувачам Vodafone TV безкоштовний доступ до найпопулярнішого пакета Амедіатека, в якому зібрані світові прем’єри популярних фільмів і серіалів.

Безкоштовним на час карантину буде і доступ до онлайн-бібліотеки Vodafone Books, магазинів додатків Vodafone Market та Vodafone Kids Market, а також до сервісу «Дитячий клуб Vodafone» з дитячими іграми, книгами, аудіокнигами та мультфільмами.»

Про налаштування віддаленої роботи для бізнесів

«Vodafone пропонує своїм клієнтам сервіси для стабільної віддаленої роботи, а також віддаленого контролю процесів. А зараз такі рішення для бізнесу є як ніколи актуальними.

Зокрема, клієнти можуть винести свої вже наявні рішення в хмару й отримати до них доступ, замовити набір готових інструментів (email, обмін повідомленнями, файлами, відеоконференції, зберігання і спільне редагування даних), налаштувати віддалений доступ до свого бізнесу, використовуючи «інтернет речей». Ми пропонуємо компаніям рішення для ефективності, для взаємодії співробітників, для взаємодії з клієнтами.»

Про доступ до важливої інформації

«Усім своїм клієнтам в Україні Vodafone надає на час карантину безкоштовний доступ до важливих інформаційних онлайн-ресурсів з актуальною інформацією: Центр громадського здоров’я, МЗС України, МОЗ України, вебресурсу «ДРУГ» від МЗС України, інформаційний портал про коронавірус в Україні, ВООЗ. Усі ці ресурси доступні навіть за відсутності грошей на рахунку, так само як доступ до сайту Vodafone.ua та сервісу самообслуговування My Vodafone.

Нагадаю, що ми надаємо і додаткову підтримку клієнтам у роумінгу. 14 березня спільно з Міністерством закордонних справ України Vodafone проінформував своїх клієнтів, які перебувають у роумінгу, про майбутнє закриття кордону України до 3 квітня. Клієнтам передплати, які знаходились на момент отримання повідомлення в роумінгу, Vodafone нарахував по 100 грн, також обнулив вартість дзвінків на телефон гарячої лінії МЗС з-за кордону. Оператор забезпечив безкоштовний доступ до сайту МЗС для клієнтів у роумінгу. »

Про боротьбу із поширенням коронавірусу covid-19

«Компанія придбала апарати штучної вентиляції легень до опорних лікарень з лікування коронавірусу у Львові, Харкові, Житомирі та Луцьку.

Також Vodafone надав простий і зручний спосіб своїм клієнтам долучатись до збору коштів на медичне обладнання та витратні матеріали для лікарень України – за допомогою SMS на короткий номер 88001. 1 SMS = 20 грн пожертви.»

Про підтримку місцевих бюджетів

«Компанія Vodafone відмовилась від «податкових канікул» (передбачені законом №3220), щоб підтримати місцеві бюджети. Зокрема, компанія у повному обсязі внесе плату за оренду землі та сплатить податок на нерухомість на період карантину.»

 

Нагадаємо, ми почали серію публікацій, у яких компанії, що працюють на ІТ та суміжних ринках розкажуть про свій досвід переходу на дистанційний формат роботи. Раніше ми розповідали про досвід співорганізатора конференції iForum, реєстратора доменних імен та хостинг-провайдера Imena\MiroHost.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер