18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Бажанню проводити цікаві події не може завадити навіть карантин, але він корегує формат всіх заходів. Про досвід організації вебінарів, навчальних і розважальних проєктів онлайн, діджиталізації бази знань, віддалених вечірок та спортивних стрімів тривалістю в один карантин розповідає Олена Міджак, Event Producer UNIT.City. А також, про уроки, які стануть в пригоді іншим організаторам подій в інтернеті.

Велике переселення подій

Від першого дня карантину і дотепер ми припинили усі активності на локаціях. Зали UNIT.Verse та UNIT.Core зачинились. Ми приготувалися до нового етапу, затягнувши паски, взялися до брейнсторму онлайн-продуктів.

З проведенням UNIT.City Open Day все було вирішено відразу — щомісячна екскурсія стала віртуальною, деякі офлайн-події відтермінувались на невизначений термін або перейшли в онлайн. Однак з орендою залів і організацією заходів на наших локаціях було не так просто. Втім, про все по черзі.

ANTI VIRAL — платформа соціального навчання

Зараз вебінари не робить лише лінивий. Ми не стали винятком. Лише почувши перші тривожні коронавірусні дзвінки, взялись за дослідження стрімінгових інструментів. Головними критеріями вибору були зручність як для глядачів, так і для спікерів. Обрали Zoom і завдяки стрімінговим партнерам проєкту Lookee live досить швидко стартували із запуском нового онлайн-продукту. Його ми старалися зробити максимально для людей і про людей. Так з’явився ANTI VIRAL. Це платформа соціального навчання від UNIT.City: концентровано, чітко та цікаво на різноманітні теми. Долучитися може кожен, як глядач чи лектор, проєкт цілком безкоштовний.

З гаслом «stay smart! stay #antiviral» та планом щодня давати нашій онлайн-спільноті корисний контент ми розпочали карантин. За 3 дні нам вдалося залучити перших 20 лекторів, котрі радо погодилися поділитися своїми знаннями. Зараз ми провели близько 50 вебінарів з півсотнею експертів і тисячами глядачів, і не плануємо зупинятися.

 

Урок: не варто недооцінювати вебінари. Подекуди організація потребує більшої пильності, ніж онлайн-мітап. Тест за день до вебінару — необхідність, та й це не гарантує безперебійного зв’язку. Варто підготувати текст повідомлення для чатів на випадок втрати зв’язку, прокомунікувати зі всіма учасниками стріму форс-мажорний план дій і отримувати задоволення від контенту, тримаючи руку на пульсі.

 

Фото надані командою UNIT.City

UNIT.Knowledge Base — база знань, що знадобиться кожному

У кожного порядного організатора, я певна, накопичилася суттєва база знань. Настав час ділитися! За час існування UNIT.City ми провели більш як 200 власних подій. Ми пробували, міксували різні теми та напрямки, запрошували топових спікерів і радо приймали тисячі гостей. Від логістики і SaaS, продажів і маркетингу, до подій для стартаперів й ентузіастів VR чи АІ, івенти для прогресивних WoManagers і представників креативних індустрій. Тут хочу подякувати усім гостям, спікерам і партнерам за те, що ви з нами, і зараз ми можемо поділитися на платформі UNIT.Knowledge Base тим цінним, що у нас є — високоякісним контентом.

 

Урок: відеозапис кожної важливої події та систематизація цих матеріалів на «хмарі» — це найкраще, що ви можете зробити після івенту, не враховуючи ретроспективи, звісно. База знань може знадобитися вам, спікерам, комусь з команди для поглиблення знань та розширення горизонтів. Головне, щоб база завжди була свіжою та оновлювалась.

SaaStock Local Europe Conf. — разом з усією Європою

Онлайн-конференції також стали частиною нашого життя цієї весни. Покрокової інструкції тут, на жаль, не буде, адже проєкт ми організовували не самі, а разом із PromoRepublic у складі об’єднаної європейської спільноти, до якої увійшли 12 міст, півсотні спікерів і тисячі учасників. Програма включала виступи кіноутів на main stage, 6 напрямів про маркетинг, продажі, customer success, лідерство, майбутнє роботи і шляхи виходу з кризи, 1:1 онлайн-нетворкінг. Все, як на реальній події. Що визначально, наша SaaS-ком’юніті радо відгукнулася на участь у конференції та зібралася численно. Третина учасників була з Києва!

 

Урок: для організації онлайн-конференції європейського чи, тим паче, глобального масштабу варто залучатися підтримкою локальних ком’юніті. І мова не про інфопартнерство, а про відповідальних організаторів «на місцях», разом з якими доповнюєш концепт, виходячи з локальних потреб ринків, і залучаєшся підтримкою, делегуючи повну організацію окремих напрямів. Справа непроста, контроль навіть переданої роботи ніхто не відміняв, але кайф від спільно проведеної конференції безцінний!

Якщо день народження, то цілий тиждень

Що з розвагами? UNIT.City на карантині пережив те, що й багато народжених у березні-травні. Він був на самоті. Щоб не сумувати і зробити подарунок для резидентів, ми вирішили влаштувати гучне свято. А якщо вечірка, то тижневий марафон електронної музики, не менше! 5 днів ми танцювали під запальні сети прогресивних виконавців: молодий і талановитий DJ TIM, запальна Катерина Божкова, вініловий Антон Бесчастний, багатогранний Ігор Перція та Влад Фісун, найтитулованіший виконавець України, на 5 різних локаціях: у наших кампусах, івент-залах, ба навіть у Маяку Інновацій, в той час як під нічним небом UNIT.City кружляли дрони, святкуючи третій День народження міста майбутнього.

 

Урок: під час організації вечірки на ремоуті треба бути готовим до найнеймовірнішого, як от вимкнення інтернету за годину до стріму. Плани Б, В…Я — необхідність. Також, варто доповнювати класну музику якісною зйомкою з кількох динамічних камер, світлом, візуальним супроводом тощо. І небо більше не є обмеженням, якщо покликати на допомогу дрони. Такі вечірки запам’ятаються надовго.

ЕБШим у UNIT.City

А як же спорт? Цю тему ми також не оминули. Спільно із крутезними ЕБШ стартували нову онлайн-активність — ранкову розминку для нелінивих. Велика подяка Юлії Шум та команді ЕБШ за стимул і потужний запал енергії щодня. Зізнаюсь, робили, як для себе. Настала пора зганяти результати домашніх кулінарних шедеврів на талії.

 

Урок: коли кухня і спортивний майданчик (читати «килимок у сусідній кімнаті») знаходяться загрозливо близько, брати участь у спортивних ініціативах — особливий челендж. В такому разі потрібен невгамовний енергійний тренер, який змусить ЕБШити кожного.

Забагато контенту, давайте просто на вино

Поки відведений нам час карантинної ізоляції добігає кінця, антикарантинні проєкти поступово трансформуються у антикризові. Останнім акордом онлайн-активностей UNIT.City було вирішено зробити проєкт Wine Hackers. Що для цього потрібно? Надійні партнери-експерти Roots та невгамовна команда, що за сумісництвом може виявитися групою поціновувачів вина.

 

Урок тут один: коли глядачі втомилися (у організаторів, традиційно, ніхто про це не питає), а змінити щось неможливо, вихід один: варто розслабитись і отримувати насолоду від того, що приносить задоволення особисто тобі.

UNIT.Space — якість понад усе

Попри те, що взаємодія з аудиторією перейшла в онлайн, потреба презентувати інформацію максимально професійно, круто та естетично завжди у нас була і залишається. Для реалізації наших карантинних проєктів ми поєднали наявне технічне оснащення та сучасні технології для стріму чи відеозапису. Й, звісно, експертизу, базовану на власному досвіді. В результаті отримали простір UNIT.Space для створення високоякісного контенту для івентів, сплітаючи офлайн- і онлайн-складову.

 

Урок: зараз недостатньо провести івент онлайн. Щоб виділитись з-поміж багатьох інших, необхідно брати не лише ідеєю та спікерами, але і якістю зображення й технічного оснащення.

Досить, час висновків

Ми любимо офлайн, кайфуємо, зустрічаючи наших гостей та будуючи ком’юніті однодумців. І ми віримо в онлайн теж, його величезні можливості.

  • Різниця між офлайн і онлайн подіями разюча, частина гостей ніколи не приймуть новий формат до кінця, але є відсоток тих, кому онлайн подобається більше. Як і складно передбачити поведінку учасників зараз — є ті, хто залишаться в ізоляції ще на деякий час, тоді як інші невгамовно відвідуватимуть усі події.
  • Витрати на онлайн значно менші, як для організаторів, так і гостей. Віддалена участь на конференції буде на рівні із живою — нетворкінг, павільйони, стріми, афтепаті. Це, звісно, не співмірно з живою присутністю, але відсоток глядачів, що обиратимуть віртуальну участь, значно зросте.
  • З одного боку аудиторія більш звикла до онлайн-форматів за час карантину, з іншого — ринок настільки перегрітий, стільки якісного і безкоштовного контенту усюди, що монетизацію офлайн-подій буде дуже складно повернути у звичний режим. Треба шукати додаткові фішки, якими чіпляти аудиторію.
  • Онлайн-активності недооцінені. Поруч із майже безмежними можливостями онлайн-подій, де ти можеш залучити будь-якого спікера віддалено, нас чекає ера VR-подій та форматів, про які ми зараз навіть не здогадуємося.

Пірнаймо у світ невідомого разом!

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер