18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Продовжуємо збирати історії від наших учасників і партнерів про вплив карантину на різні сфери життя і роботи українців. Сьогодні про адаптацію галузі перевезень, яка зі сторони видається однією з найуспішніших під час карантину, а також про зміни, які вже сталися і на які очікує ринок, розповідає Сергій Смусь, спікер нашої конференції та COO в компанії Uklon.

Як змінився попит на поїздки у карантині?

— У перші дні після старту карантину попит дуже різко зріс, але потім впав на декілька тижнів. Згодом збільшилась кількість корпоративних поїздок та поїздок класу «Доставка» й, користуючись з цього, ми балансували за кількістю майже на докарантинному рівні.

Куди їздили користувачі?

— Змінились деякі «типові маршрути»: люди перестали їздити до ресторанів, клубів та кінотеатрів, що логічно, і це вплинуло на завантаженість доріг після дев’ятої вечора. Але збільшилась кількість замовлень до/ з супермаркетів.

Також, після послаблення з’явилась велика кількість поїздок не на адресу, а у форматі «до метро».

Щодо пікових годин, вони майже не змінились, тільки у вечірньому слоті вони стали починатися трішки раніше та раніше закінчуватись, думаю, що це через скорочені робочі дні та зачинені заклади HoReCa. Але, активність після 20.00 повністю відновилась, коли дозволили відкрити літні майданчики закладів.

А як змінилася сама компанія і чи залишаться ці зміни?

— Ми стали швидші у своїх рішеннях та більш рішучі стосовно зміни пріоритетів. Наприклад, на початку карантину ми «зрізали» маркетингові бюджети, щоб посилити ресурси на соціальні активності, запустили вже згаданий новий клас «Доставка» навіть раніше ніж планували та побачили, що навіть в онлайні наша команда — це, у першу чергу, однодумці та борці за спільну ідею. Але дуже вже хочеться пити зранку каву з командою не тільки у відеочаті.

 

Карантин пришвидшив запуск нових послуг Uklon

Що залишимо? Сподіваюсь, залишимо гнучкість і сміливість. Й нову навичку оптимізувати час та зменшувати кількість зустрічей і робочих дзвінків.

За якими докарантинними процесами сумуєте?

— Не вистачає робочих зустрічей офлайн, можливості побачити команду в одній кімнаті та відчути загальний драйв, енергію без допомоги програми ZOOM. Ну, й подорожей країнами світу також не вистачає, вони дуже надихають! Але, ми стали подорожувати Україною й це крута можливість нагадати собі, наскільки наша країна чарівна.

Розкажіть про свої соціальні проєкти

— По-перше, під час карантину ми продовжили підтримку проєктів, які підтримували й до цього: фонд «Повернись живим» та підтримку армії, фонд «Життєлюб» та підтримку дорослих людей, фонд захисту безпритульних тварин «Happy Paw» та ще декілька ініціатив.

Але додатково ми разом з компанією ОККО почали надавати безкоштовні поїздки лікарям у 13 містах України, розвозили продуктові набори людям похилого віку у рамках підтримки Київського штабу боротьби з COVID-19.

Ми транспортували донорів до місць здачі крові та додому у всіх містах присутності нашого сервісу й разом з мережею WOG, платформою «Донор.UA», фондом «Варто жити» і тисячами небайдужих людей врятували понад чотири тисячі життів. Зараз цей про’кт завершено й ми спрямували ресурси на транспортну підтримку онкохворих, для яких вірус може стати вироком.

Ми дуже пишаємось, що живемо у країні, в якій бізнес — це про людяність і підтримку, а не тільки про фінансові цілі.

Які тренди у логістичному бізнесі з’явилися в карантині й залишаться?

— Зараз, як ніколи стали актуальними усі види доставки: безконтактні, надшвидкі, з умовами безкоштовного зберігання та страхування товарів.

 

Послуги доставки залишаться актуальними, найімовірніше, навіть після зняття всіх карантинних обмежень

Щодо сфери перевезень, на перший план вийшла безпека, але не у стандартному розумінні безпеки на дорозі: вектор змістився до нових правил та санітарних норм.

Ще з початку карантину ми почали видавати всім активним водіями маски та санітайзери, та продовжуємо їх інформувати щодо норм безпеки у новій реальності.

Яким ви бачите розвиток сфери перевезень найближчим часом?

— Галузь ринку перевезень регулюється сама вже не перший рік, це стосується як офіційних представників таксі, так і онлайн-сервісів, які пов’язані з ними.

Що стосується нас, для нас важливу роль грають прозорі та однакові правила для всіх перевізників. Ми дуже сподіваємось і робимо усе, щоб представники влади нас почули та дали змогу надавати високоякісні послуги й підтримали ініціативу оновлення законодавства.

Ми дуже хочемо і віримо, що найближчими новинами галузі будуть: введення простої реєстрації водіїв, адекватна та зручна система оподаткування для всіх водіїв.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер