18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Ми продовжуємо публікувати матеріали про напрямки бізнесу, які адаптувалися до карантинних реалій, і навіть більше — розвиваються в Україні. Мережа коворкінгів Peremoga (тоді ще #ПеремогаSpace) заснована у Києві Ларою та Світланою Немеш у 2017 році. Відкриття третьої і найбільшої локації за адресою Ярославів Вал, 15 припало на 2020 рік. Про те, як змінилася робота команди, чи вдалося зберегти добрі стосунки з усіма підрядниками і як відкрити локацію у часи карантину розповідають співзасновниці.

Про зміни в команді та серед клієнтів

— Наша перша локація, яка знаходилася поруч із площею Перемоги (бульв. Т. Шевченка, 62) проіснувала 3 роки. Звісно, планували що діятиме вона значно довше, але у листопаді 2019 року дізналися що орендодавець не планує продовжувати контракт.

Спершу дуже засмутилися, але потім почався перший локдаун і стало зрозуміло, що Всесвіт нас дуже любить і оберігає. Адже якби не було запланованого закриття, то так чи інакше довелося б припинити роботу. Ми ж мали можливість підготуватися.

 

Ярославів Вал, 15. Місце нової Peremoga у Києві

Весняний локдаун став випробуванням і для нас, і для клієнтів. Ми намагалися проявити максимальну лояльність, як фінансову, так і з точки зору підтримки. Та попри це також втратили частину орендарів. Можемо умовно виділити три групи клієнтів:

  • перші мусили максимально оптимізуватися і відразу почали працювати лише з дому;
  • ще одна група перейшла в онлайн частково ― зменшили кількість робочих місць, застосувавши модель «гнучкого офісу»;
  • до третьої групи зараховуємо нових резидентів. Це ті, хто остаточно впевнився, що робота в офісі є невід’ємною частиною становлення команди та успіху їхньої компанії.

Робота команди також змінилася. Події складалися таким чином, що ми неминуче зазнали б трансформації, оскільки закривали одну локацію і готували до запуску нову. Була пауза, певний час працювали в іншому режимі, переважно онлайн. Частина команди вирішила, що буде рухатися далі, частина залишилася з нами, прийшли нові люди. Насправді все сталося дуже органічно і зараз ми маємо можливість доукомплектовувати команду відповідно до нових потреб бізнесу і клієнтів.

Про відкриття нової локації в часи карантину

— Приблизно за півтора року до пандемії ми почали замислюватися про нову локацію. Під час планування проєкту ніхто не міг передбачити тих кардинальних змін, яких зазнав ринок нерухомості у 2020 році. Попри карантин було зрозуміло, що відступати нікуди ― мусимо продовжувати роботу над запуском і відкриватися за будь-яких обставин.

Ще у листопаді 2019 року власник мав закінчити реставрацію і передати приміщення, та через локдаун роботи призупинили. Це позначилося і на нашому графіку: до фінальних робіт змогли перейти лише наприкінці червня. Відтермінування призвело не лише до додаткових витрат, а й вплинуло на роботу з підрядниками. Дехто встиг переключитися на інші об’єкти і вже не мав достатньо часу та ресурсів для продовження співпраці, тож ми мусили проводити повторні тендери, переговори, обирати нових виконавців.

2020 рік став перевіркою стосунків і з нашими основними партнерами. Час від часу робота ставала на паузу через хворобу співробітників підрядних компаній чи проблеми з логістикою: наприклад, збільшення термінів довозу комплектуючих до ламп чи крісел з-за кордону більше ніж на місяць.

Ми вдячні всім, з ким пройшли запуск Ярвалу (так між собою називаємо третю локацію Peremoga), вибудували, зміцнили зв’язки і врешті відсвяткували відкриття 12 жовтня 2020 року.

 

Так виглядало відкриття нового коворкінгу у карантинному Києві

Про Peremoga Grand Opening

— Планування Peremoga Grand Opening також виявилося неабиякою пригодою. Локація на Ярославовому Валу, 15 відкрилася у тестовому режимі 28 вересня, у період коли Київ ще належав до «жовтої зони» адаптивного карантину. Святкову вечірку з урахуванням усіх протиковідних заходів та з обмеженою кількістю людей планували провести у найбільшому залі простору, проте напередодні свята з’ясувалося, що Київ переходить у «помаранчеву зону», а це означало жорсткіші обмеження.

У дуже стислі терміни довелося переорієнтуватися і адаптувати сценарій до outdoor-вечірки у дворі будинку. Щира подяка івент-агенції, якій вдалося втілити майже всі наші ідеї. Здається, ми від цього лишень виграли й вечірка була направду чудовою. Попри кількість сивих волосин, яка однозначно збільшилась у кожного, хто брав участь у підготовці 🙂

 

Співзасновниці Світлана і Лара Немеш на відкритті Peremoga

Про будівлю і концепцію Ярвалу, 15

— #Peremoga розташовується у приміщенні колишнього готелю для військових «Червона зірка», будівля якого пустувала понад 20 років. Коворкінг має площу 2800 кв. м. і вміщує 350 робочих місць. У вільному доступі 24/7 для резидентів простору:

  • фіксоване робоче місце чи оренда офісу,
  • кімнати для переговорів,
  • скайп-руми,
  • відпочинкова зона з кімнатою для медитації та масажним кабінетом,
  • а також кухня та кава-поінти.

Окрім цього у просторі є опен-спейс для погодинної роботи та зал для подій до 120 учасників.

Надихнувшись багатою історією будинку та вулиці, на якій розташований новий простір, ми вирішили присвятити його мистецьким та літературним групам Києва ХХ ст., які, на наш погляд, внесли вагомий внесок у розвиток української культури. Сім переговорних кімнат присвячені театру «Березіль» Леся Курбаса, учасникам літературних об’єднань «Аспанфут» і «Бу-Ба-Бу», художникам та письменникам руху шістдесятників, митцям сквоту «Паркомуна». Робочі зони ― офіси, зала для подій та коворкінг ― витримано у стриманому сучасному стилі, аби ніщо не відривало відвідувачів від роботи.

 

― Ми прагнемо у наших локаціях поєднувати комфортні робочі простори та надихаючі історії українців ― драйверів культури та мистецтва, науки і технологій, сучасності та майбутнього. Особливо приємно вдихати заново життя в історичні будівлі, які довгий час занепадали і руйнувалися. Щиро переконана, що нові формати, такі як коворкінг, гнучкі офіси, подієві майданчики здатні повернути енергію та натхнення у колись знаменитий «будинок з картинами». ― коментує Лара Немеш, співзасновниця та управляюча директорка простору.

Усі декоративні елементи є своєрідними покликаннями і переосмисленнями художніх творів, подій чи явищ, пов’язаних із творчістю вищеперелічених об’єднань. Ми не розміщуємо величезні стенди із поясненнями у кожній кімнаті, а лише запрошуємо до подальшого дослідження тих, хто справді зацікавився побаченим ― біля кожної роботи є підпис із QR-кодом, що веде на статтю з описом об’єкта.

Фрагменти оформлення коворкінгу на Ярвалу, 15:

 

Про розвиток і готовність до 2021

— Минулий рік навчив нас гнучкості. Один з основних управлінських висновків, який для себе зробили: виживає той, хто вміє адаптуватися, швидко змінюватися, дослухатися до запитів клієнта та реагувати на потреби ринку. Ми впровадили додаткові послуги, запустили нові денні та десятиденні абонементи для коворкерів й орендарів офісів.

Окрім цього 2020-й подарував незвичні та цікаві колаборації. Наприклад, під час зимових свят наш резидент Марк Вілкінс, який є співзасновником галереї The Naked Room, разом зі своєю командою відкрив тимчасову експозицію робіт з архіву галереї на одному з поверхів простору. Ми з радістю спостерігаємо за постійними та новими відвідувачами, які проявляють інтерес до сучасного мистецтва.

Бізнес розвивається і поступово приходить розуміння нових речей. Досвід відновлення історичної будівлі був дуже цікавим і сповнений викликів, у тому числі технологічних й інженерних. Для нас дуже важлива соціальна сторона цього кейсу. Хотілося б і надалі вдихати нове життя у закинуті будівлі, наповнювати їх діловою і культурною активністю і тим самим бути корисними рідному місту.

Звичайно, ми продовжуватимемо співпрацю і з бізнес-центрами, але паралельно розглядаємо варіанти занедбаних просторів для ревіталізації. Не можемо сказати, що готові оголосити запуск нової локації найближчим часом. Зараз нашим пріоритетом є заповнення на 100% тих, що вже маємо в управлінні. Але сподіваємося, що уже за рік візьмемося за щось нове.

Беззаперечно 2020 рік став для нас відправною точкою росту. Не тільки з погляду фізичного масштабу, а й розвитку команди. Новий формат, нове обличчя, ребрендинг передбачає зміну внутрішніх усталених принципів роботи, розширення команди, налаштування злагодженості й автоматизації процесів. Це був рік, що допоміг нам зрозуміти, як рухатися далі, розвивати команду і структурувати бізнес.

Усі фото надані командою Peremoga

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер