18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Генеральний спонсор нашої конференції, компанія LeoGaming, порівнює ситуацію з онлайн-платежами в іграх у докарантинний місяць із першим періодом карантину в Україні. Для підготовки цього матеріалу використані дані за лютий 2020 і березень 2020 відповідно.

Найпопулярніші розваги

Найбільше користувачі витрачали коштів онлайн, за даними LeoGaming, на наступні розважальні продукти (від найбільш популярного): 

  • Steam: +37% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • World of Tanks: +29% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • Tanki online: +67% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • Warface: +26% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • League of Legends: +59% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • War Thunder: +68% обігу, порівняно до місяця без карантину. 

Сервіси оплати

LeoGaming — fintech-компанія, що працює з платежами на рахунки онлайн-ігор через платіжні термінали, інтернет-еквайрінг, а також підтримує оплату з мобільного рахунку. В платіжних терміналах операції збільшилися в середньому на 27%. Зменшення кількості доступних терміналів не вплинуло на обіг: транзакцій стало менше, проте, зріс середній чек.

Інтернет-оплати виросли в середньому на 18%, це логічне зростання популярності онлайн-ігор клієнтів LeoGaming з можливістю інтернет-оплати. Конверсія на стандартних онлайн-платежах і Masterpass збільшилася на 14,5%. 

Кількість покупок з мобільного рахунку збільшилася в середньому на 5%. Зберігається стабільна динаміка зміни кількості оплат в онлайн-іграх з балансу мобільного рахунку, карантин практично не змінив цей напрямок. Зміни в конверсії на рівні +1%. 

Тренди й прогнози

Напрямки розвитку онлайн-платежів, які спостерігають фахівці компанії LeoGaming, та їхні поради, як задовольняти новий попит: 

  • Фокус на digital goods: рівень використання ігрових сервісів у березні під час карантину тримався на рівні вихідних днів у докарантинний місяць. Це корелює зі статистикою про збільшення споживання інтернет-трафіку. Тобто, у карантині споживачі готові оплачувати не тільки товари першої необхідності, але і розважальний контент. 
  • Зростання конверсій: користувачі здійснюють оплату рідше, але пошук частіше закінчується оплатою, а середній чек збільшується. Компаніям потрібно вкладати додаткові ресурси в покращення якості користувацького досвіду. 
  • Прискорення переходу в онлайн з одночасним збереженням платіжних терміналів: інтернет-платежі та мобільна комерція демонструють логічне суттєве зростання. Менше з тим, зростає і попит на окремі послуги в платіжних терміналах. Компаніям варто актуалізувати свою лінійку сервісів та збільшувати лояльність карткових продуктів.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер