Здавалось би, коворкінги під час карантину не будуть найпопулярнішим бізнесом. Але історії київських локацій показують інше: що криза — це справді час нових можливостей, і можна не тільки вдало адаптувати існуючий коворкінг, але навіть відкривати нові місця — і мати успіх. Сьогодні розповідаємо про ще одну точку в столиці для продуктивної праці та якісних заходів — коворкінг Kooperativ. Усі особливості роботи під час карантину словами CEO Олексія Мелещука.
— Які особливості запуску проєкту в карантин?
— Опишу ці особливості з декількох різних позицій. З погляду інвестора: навесні в карантин ми закінчили ремонт на двох офісних поверхах, що за відсутності резидентів було зробити значно легше і зручніше.
З погляду адміністратора: менша кількість працівників в офісах дозволила відпрацювати всі сервіси та процеси на «невеликих обертах», внести необхідні корективи до того, як недоліки могли б стати помітними.
З погляду креатора: скорочений потенційними обмеженнями в роботі горизонт планування спонукав придумувати швидкі рішення, які в підсумку виявились фінансово дуже ефективними. Як приклад, використання івент-майданчику на даху Кооперативу в режимі, який можна назвати «summer pop-up».
— Хто відвідує Kooperativ і як змінився попит на послуги коворкінгу?
— Kooperativ задумувався як новітній офісний простір для середніх та великих команд, які займаються креативним бізнесом. Вони сповідують гнучкість, відкритість, інноваційний підхід.
Можливо, з огляду на пандемію, можливо, в силу інших факторів, середньостатистичний резидент є меншим за розміром, аніж задумувалося. Найменші офіси (на 8-12 людей) у нас усі заповнені, і навіть черга на них стоїть з бажаючих. Тому ми теж змінюємось, щоб відповідати реаліям: придумуємо гібридні формати для команд із 3-6 людей, яких не було у початковому проєкті.
— Що можете порадити іншим, як наважитися запускатися в карантин?
— Як завжди в усьому, раджу спершу добре подумати. Лякає не так карантин, як невизначеність, з ним пов’язана.
Озираючись назад, констатуємо, що реальність виявилася для ринку кращою за березневі вкрай песимістичні очікування. Тому потрібно мислити позитивно, у такий спосіб конструюючи для себе майбутню реальність.
— Що запланували для себе на 2021-й?
— Ми запустились на Кудрявці (на Січових Стрільців) наприкінці 2019-го, у 2020-му інтегрували івент-локацію та офісні приміщення, розташовані на Бесарабці (колишній Fedoriv Hub). Зараз маємо кілька пропозицій від партнерів про масштабування Kooperativ.
Підходимо до вибору локацій і партнерів дуже обережно. Нам важливо, щоб нові проєкти повністю відповідали цінностям Kooperativ, а якість для нас є важливішою за кількість.
Додам, що ми зараз готуємо дуже амбітний проєкт для спільноти наших шанувальників, суть якого поки що не можу розголошувати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: