Травень 2021 Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

При оплаті банківською карткою, всі придбані вами квитки одразу з’являться в Особистому кабінеті, на сторінці Квитки.

Якщо ви обрали форму оплати «Квитанція» чи «Рахунок для оплати», квитки в Особистому кабінеті з’являться тільки після того, як гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок.

Також на вашу електронну адресу прийде лист з квитанцією для оплати (якщо ви обрали цей спосіб оплати) або підтвердження оплати карткою.

  1. Коли починається захід?

    iForum проходить протягом одного дня. У 2020 році він відбудеться восени в МВЦ за адресою: Броварський проспект, 15. Реєстрація учасників розпочинається о 08:00 і триває цілий день. Офіційне відкриття в головному залі розпочинається о 09:20, а вже о 10:00 почнуться доповіді у всіх залах. Доповіді продовжуються практично без перерв у всіх залах до завершення дня. Одночасно з цим працює виставка зона, Місто Майбутнього, зона кав’ярні і фуд-корт. Усі наші учасники можуть вільно переміщатися між залами і вибирати найцікавіші теми доповідей, відвідувати стенди і виставкову зону або насолоджуватися філіжанкою кави в зоні кав’ярні.

  2. Чи буде відеозапис доповідей?

    Так, ми записуємо всі доповіді і викладаємо на наш YouTube-канал протягом місяця після самого заходу, за винятком тих виступів, котрі просять не викладати самі доповідачі.

  1. Робота в ОК

    В Особистому кабінеті зліва розташоване Меню. Якщо ви його не бачите, будь ласка, натисніть на стрілку у верхньому лівому кутку сторінки – Меню розгорнеться.

    Список усіх квитків. Зелені – це активовані квитки, червоні – це придбані, але не активовані квитки.

    У цій вкладці ви можете керувати вашими придбаними квитками, натиснувши на зелену стрілку навпроти події.

    1. ктивувати квиток на себе. Квиток активується на ваше ім’я. Після активації ваш квиток буде підписано «Мій квиток».

    2. Відправити квиток другу. Таким чином ви активуєте квиток на друга. У вас є можливість деактивувати квиток у разі необхідності.
    Для активації квитка на друга необхідно заповнити форму в ОК.

    3. Роздрукувати квиток. Роздрукувати квиток ви можете після того, як завантажите його у pdf-форматі.

    4. Деактивувати.

    Профіль. У цій вкладці ви можете переглянути або змінити вашу особисту інформацію: телефон/ e-mail/ пароль.

    Мій QR-код. На вашому квитку буде роздруковано QR-код, який містить у собі вашу особисту інформацію. Це свого роду електронна візитна картка, і ви можете поділитись нею з іншими учасниками конференції. У цьому пункті меню ви можете самостійно налаштувати, яку інформацію побачить особа, відсканувавши ваш QR-код.

    Купити квитки. У цьому пункті меню ви можете придбати додаткові квитки. Логіку описано вище в пункті «Як придбати квиток на захід?».

    Архівні квитки. Тут буде зберігатись вся інформація про квитки з минулих заходів.

  2. Як купити додаткові квитки на захід?

    Перейдіть у розділ Придбати квиток
    Натисніть на клавішу «Придбати квиток»
    Далі введіть кількість квитків, яку ви хочете придбати. Ви можете купити будь-яку кількість квитків – усі вони будуть збережені у вашому Особистому кабінеті. У вас є можливість активувати квиток на себе або на когось іншого.

    Наступний крок – ви можете оплатити квитки як фізична особа, як фізична особа-підприємець або як юридична особа.

    Далі необхідно вибрати спосіб оплати.
    Фізична особа може оплатити за квитанцією, карткою Visa/MasterCard або через Privat24.
    Фізична особа-підприємець може додатково придбати квиток за квитанцією або рахунком, якщо необхідний акт виконаних робіт.
    Юридична особа може оплатити за рахунком і згодом отримати акт наданих послуг.

    Останній крок – введення особистих даних.
    Якщо ви купуєте квиток як юридична особа, то система запитає у вас також повну назву компанії платника, код ЄДРПО та юридичну адресу.

    Для завершення необхідно натиснути клавішу «Придбати».
    У разі оплати банківською карткою всі придбані вами квитки відразу з’являться в Особистому кабінеті на сторінці Квитки.
    Якщо ви вибрали форму оплати «Квитанція» чи «Рахунок для оплати», квитки в Особистому кабінеті з’являться тільки після того, як гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок.
    Також на вашу електронну адресу надійде лист з квитанцією для оплати (якщо ви вибрали цей спосіб оплати) або підтвердження оплати карткою.

  3. Я придбав квиток, але не бачу його в Особистому кабінеті. Чому?

    Скоріше за все, ви вибрали форму оплати «Квитанція для фізичної особи» або «Рахунок на оплату для юридичної особи». Якщо оплата була проведена, то, можливо, гроші ще не надійшли на наш розрахунковий рахунок. Як правило, гроші можуть зараховуватись протягом 3-х робочих днів. Як тільки гроші надійдуть, ви будете проінформовані листом на вашу email-адресу, зареєстровану під час купівлі, а в Особистому кабінеті стануть доступні придбані квитки.

  4. Я не можу прийти на захід, чи можу я передати свій квиток іншій особі?

    Так, звісно. Вам необхідно зайти в розділ «Квитки», знайти в списку «Мій квиток», натиснути на зелену стрілку навпроти та у випадному списку вибрати пункт «Деактивувати». Таким чином, квиток деактивований з вас і в списку квитків буде відображатись як «Не активований». Далі необхідно знову натиснути зелену стрілку навпроти неактивованого квитка й у випадному списку вибрати пункт «Надіслати другу». Система запропонує вам ввести email-адресу особи, котрій ви бажаєте передати квиток. Якщо в цієї особи вже є акаунт, уся необхідна інформація для бейджа підтягнеться автоматично, система попередить вас, що така людина вже є в базі, і запропонує відправити квиток їй. Якщо ж у вашого друга немає акаунту в нашій системі, то необхідно буде заповнити поля: ПІБ, телефон, компанія, посада, місто і після цього відправити квиток. Ваш друг отримає листа з квитком і повідомлення про те, що ви передали йому цей квиток. Якщо якась інформація на бейджі буде вказана некоректно, то він зможе самостійно змінити її , перейшовши за посиланням з листа.

  5. Я не можу прийти на захід. Чи можу я отримати свої гроші назад?

    Ви можете надіслати нам лист з проханням повернення грошових коштів на адресу info@iforum.ua не пізніше, ніж за добу до дати заходу. Кошти буде повернено вам протягом 10 робочих днів.

  6. Як мені активувати і роздрукувати велику кількість придбаних квитків самостійно?

    Зберіть інформацію про співробітників, які планують відвідати наш захід.
    Зайдіть в розділ «Квитки», у вас має бути список всіх придбаних квитків.
    Далі необхідно навпроти кожного квитка натиснути зелену клавішу і вибрати пункт «Надіслати другу», система запропонує вам ввести e-mail адресу людини, на котру ви хочете активувати квиток. Також вам необхідно вказати такі дані: Ім’я, Прізвище, Телефон, Посада, Компанія, Місто. Після того, як ви активували усі квитки, натисніть на зелену стрілку навпроти квитків (тепер кожен квиток буде підписаний іменем співробітника, на котрого він активований) і в списку оберіть «Роздрукувати квиток». Зверніть увагу, що квиток завантажується в pdf форматі, і далі друк відбувається безпосередньо завантаженого квитка.

  7. Чи можу я не роздруковувати квиток?

    Ми настійно радимо роздрукувати квиток, оскільки в першу чергу він є вашим бейджем. iForum – це не просто конференція, це нетворкінг, де ви можете познайомитись з потенційними партнерами, побачитись з давніми друзями, знайти нову роботу або розвіртуалізуватися з людьми, з котрими раніше спілкувалися тільки в інтернеті. Торік на iForum було більше 13000 учасників. Зручніше спілкуватися, коли всі учасники мають бейджі, де написано, хто вони і звідки. Також на кожному бейджі є QR-код, і в разі необхідності ви можете легко обмінятися контактною інформацією та відразу зберегти її у своєму мобільному телефоні.

  8. Чи можу я придбати квиток в день заходу?

    Звісно, у холі реєстрації буде організовано точку продажу квитків, однак ціна квитка в день заходу значно вища, ніж у разі купівлі заздалегідь.

  9. Чи можу я придбати квиток в окремий зал?

    Ні, кожен учасник отримує єдиний квиток на захід з доступом до всіх залів і напрямів і може вільно пересуватись між залами і вибирати найцікавіші теми доповідей, відвідувати стенди і виставкову зону або насолоджуватися філіжанкою кави в зоні кав’ярні.

  10. Як мені отримати акт виконаних робіт?

    Якщо ви оплачували участь за рахунком як юридична особа чи ФОП, то повний пакет бухгалтерських документів ви можете отримати в день проведення заходу біля столу «Оформлення документів» або по пошті, надіславши нам запит після заходу. Усі акти закриваються датою проведення заходу.

  1. Обмеження для учасників виставки iForum-2020

    1. На території заходу категорично забороняється використання вибухонебезпечних матеріалів, зокрема, піротехніки, відкритого вогню, генератора диму тощо – усього того, що може завдати будь-якої шкоди учасникам або майданчику.

    2. Ми обмежуємо використання звукової апаратури і рівень гучності на стенді, оскільки зали з доповідями відгороджуються тільки тканиною. Якщо ви хочете організувати акцію/розіграш на своєму стенді, то, по-перше, ця опція є платною (10 000 грн), по-друге – необхідно узгодити з координатором виставки рівень гучності.

    3. За рішенням Оргкомітету, через дуже різноманітну забудову виставки і дуже неестетичний вигляд задніх стінок, які виступають над нижчими конструкціями, у нас є жорстке обмеження за висотою стендів на території всієї виставкової зони. Висота стендів Міста Майбутнього і зовнішніх стендів навколо нього передбачена не більше 2,5 м, у решті експозони – до 4 м висоти. Це критичне обмеження, і, за рішенням Оргкомітету, воно не підлягає обговоренню і зміні.

    4. Просимо звернути увагу, що якщо ви обрали конструкцію вашого стенду з тонких білих виставкових панелей, які з'єднуються між собою алюмінієвими планками, то на них не можна самостійно що-небудь вішати або клеїти. Усі ваші рекламні конструкції з логотипом і брендингом компанії повинні стояти на підлозі та бути стійкими.

    5. Категорично забороняється встановлювати власні точки доступу Wi-Fі. Якщо ви поставите свою точку, то ми побачимо її вплив на загальній схемі і вимкнемо. Тому, плануючи роботу на вашому стенді, ми просимо вас зробити її максимально незалежною від інтернету – завантажте потрібну презентацію, фотографії, ролик і документи заздалегідь.

    6. Забороняється залучати до складання стендових конструкцій не акредитованих в МВЦ підрядників. Список акредитованих МВЦ підрядників можна знайти тут: https: //mvc-expo.com.ua/ru/uslugi/akkreditaciya. Зверніть увагу, що в разі роботи неакредитованого підрядника на території МВЦ монтаж стендів може бути зупинено співробітниками комплексу, і ми ніяк не зможемо на це вплинути.

    7. Категорично забороняється демонтувати свій стенд до закінчення заходу (19:00).

  2. Вимоги до макету для обклеювання панелей

    Формат – .tiff
    Висота – 2,5 м, ширина 1 м,
    масштаб – 1:1
    Роздільна здатність – 72 dpi
    Колірна модель – CMYK
    Компресія – LZW

    Макет потрібен до 8 травня 2020 року.

  3. Монтаж стендів

    Монтаж стендів буде проводитися за день до заходу, 19 травня, з 10.00 до 18.00. Вхід для учасників монтажу здійснюється через 3-й павільйон, вхід 3А (з боку Дніпра і церкви). В'їзд для вантажних машин – через вантажні ворота 3-го павільйону. Звертаємо вашу увагу, що вантажні машини отримують доступ тільки для розвантаження обладнання, після чого вони повинні будуть відразу залишити територію комплексу.

    Усе обладнання, привезене і встановлене цього дня, необхідно буде записати і здати нам під охорону разом з ПІБ і номером телефону контактної особи.

    Нам знадобиться список ваших співробітників з контактами, назва компанії-підрядника, які будуть на забудові, а також номери автомобілів, яким необхідно буде заїхати всередину павільйону (за день до дня монтажу ми надішлемо форму, куди потрібно буде внести всі дані). На допомогу вам для прискорення процесу може приїхати хоч вся ваша компанія – кількість людей у день монтажу не обмежена. При цьому важливо розуміти, що час оренди павільйону для забудови обмежений, і стосовно залучення ресурсів краще перестаратися, щоб встигнути. Продовжити забудову стенду вранці в день заходу ви не зможете, так само, як і довезти громіздке обладнання, – вантажні ворота будуть зачиненими.

    Увага! Самостійно збирати стенд можна, тільки якщо у вас мобільна конструкція.

  4. Електрика

    До вашого виставкового місця ми підведемо одну розетку 220В, тому якщо ви плануєте підключати більше одного пристрою, обов'язково візьміть із собою подовжувач.

  5. Демонтаж стендів

    Демонтаж і вивезення всього обладнання буде проходити відразу після закінчення заходу, 20 травня, з 19.00 до 22.00. Допуск транспорту до стенду всередину павільйону здійснюється після повного демонтажу стенду і готовності до транспортування. О 22.00 ми повинні повністю звільнити майданчик.

Call-центр

Час роботи

Пн - Пт: 10:00 – 18:00

Телефон: +38 044 201 01 03

E-mail: info@iforum.ua

З усіх питань ви можете звернутися до нашого call-центру за цими контактами або через форму праворуч, обравши тему, яка найкраще відповідає вашому запиту.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2020

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Стартапи/Автоматизуй це»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Fintech-партнер
Книжковий партнер
Фінансовий партнер
Інноваційний партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Спонсор
Marketplace-партнер
Спонсор
Автомобільний партнер

Інфопартнери 2020

Генеральний інформаційний партнер