Autumn 2020 Kyiv, IEC, 15 Brovarskyi Ave

Новий розклад, новий досвід і нові звички – це те, що ми здобули в карантині. Багато оновлень залишаться з нами й надалі, особливо, якщо вони зручні та допомагають витрачати менше часу, наприклад, на закупи. Мова про онлайн-сервіси і нерозривно пов’язані з ними платіжні операції в інтернеті. Про нову статистику онлайн-платежів розповідає Юрій Батхін, віце-президент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні – компанії, що є спонсором Main Stage нашої конференції.

Робота на випередження

Останні місяці стали випробуванням для багатьох бізнесів та банківської системи. Проте попередні багаторічні зусилля банків і торговців у розвитку платіжної інфраструктури давали нам впевненість у повній готовності до нової реальності. На початок карантину в країні було понад 330 тис. платіжних POS-терміналів, до того ж, 90% з них вже були безконтактні. Тобто українці вже мали доступ до швидких і безпечних безготівкових розрахунків.

Попит українців на безготівкові послуги активно збільшувався протягом останніх років, і користувачі вже добре освоїли діджитал-технології для оплат. Ось лише декілька доказів: кількість та обсяг онлайн-оплат з картками Mastercard збільшується вдвічі з року в рік, Україна входить у список країн-лідерів за кількістю NFC-оплат гаджетами, а 58% власників банківських рахунків регулярно користувались платіжними додатками ще минулого року.

Досвід користувача стає цифровим

Нова реальність прискорила фінансову інклюзію та залученість людей у діджитал-сервіси, і зараз в Україні ми спостерігаємо великий сплеск цифрових сервісів і онлайн-оплат. Навіть попри обмеження в торгівлі, за останні місяці ми побачили зростання окремих категорій оплат з картками Mastercard.

За перший квартал 2020 року українці почали платити на 7% більше безконтактно, та на 8% частіше онлайн. А наше останнє опитування на карантині показало, що кожен другий почав купувати онлайн частіше, ніж будь-коли.

Окрім онлайн-шопінгу, користувачі почали розширювати свій діджитал-досвід і зайнялися самоосвітою за допомогою онлайн-сервісів: більш ніж половина опитаних освоювали на карантині онлайн-банкінг (59%) і вчилися готувати за допомогою онлайн-відеоуроків (58%), а 24% вивчали іноземні мови онлайн. Карантинні обмеження тільки посилили діджитал-мейнстрим, і досвід користувача поступово стає все більш цифровим – як в оплатах, так і в повсякденних речах.

Що купують українці на карантині?

Очікувано, що зі змінами платіжної поведінки українських користувачів змінилося і наповнення кошику в інтернет-магазинах – у ньому все частіше з’являються «нетипові» товари. Так, з початку року кількість українців, які замовляють товари першої необхідності онлайн, зросла на 43%, а найпопулярнішими стали товари, призначені для використання вдома.

 

У період карантину рітейл почав активніше освоювати та використовувати діджитал-канали для продажів. За перший квартал 2020 року кількість онлайн-оплат у продуктовому рітейлі по картках Mastercard зросла на 12%. Купівля техніки й електроніки – на 44% за квартал, порівняно до попереднього.

Безпека – основа цифрових рішень

Діджитал-середовище не тільки надає переваги у зручності та швидкості, але і вимагає особливої уваги до безпеки операцій. Кібербезпека найбільше хвилює користувачів: для 35% українців підвищений захист онлайн-платежів — стимул користуватися платіжною карткою в інтернеті частіше. Саме тому особливо важливими є рішення, направлені на посилення безпеки даних користувачів в інтернеті, і над такими рішеннями системно працює Mastercard.

Сучасний тренд – використання біометричних даних користувача (відбиток пальця, Face ID та ін.) для підтвердження платежів. Вже 60% клієнтів банків хочуть використовувати біометричну аутентифікацію під час оплати. Це зручно і безпечно, адже унікальні біометричні дані надійно підтверджують особу користувача, а отже його фінанси залишаються максимально захищеними.

Загалом, карантин став і для бізнесу, і для користувачів експрес-тренуванням у впровадженні та використанні цифрових технологій, і навіть сформував нові звички. І, я переконаний, звичка до безготівкових, зокрема й цифрових оплат в українців точно буде посилюватися.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2020

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Startups/Automate This» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Fintech Partner
Book Partner
Financial Partner
Innovative Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Auto Partner
Sponsor
Marketplace Partner
Sponsor
Auto Partner

Info partners 2020

General Info Partner