Autumn 2020 Kyiv, IEC, 15 Brovarskyi Ave

Генеральний спонсор нашої конференції, компанія LeoGaming, порівнює ситуацію з онлайн-платежами в іграх у докарантинний місяць із першим періодом карантину в Україні. Для підготовки цього матеріалу використані дані за лютий 2020 і березень 2020 відповідно.

Найпопулярніші розваги

Найбільше користувачі витрачали коштів онлайн, за даними LeoGaming, на наступні розважальні продукти (від найбільш популярного): 

  • Steam: +37% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • World of Tanks: +29% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • Tanki online: +67% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • Warface: +26% обігу, порівняно до місяця без карантину; 
  • League of Legends: +59% обігу, порівняно до місяця без карантину;
  • War Thunder: +68% обігу, порівняно до місяця без карантину. 

Сервіси оплати

LeoGaming — fintech-компанія, що працює з платежами на рахунки онлайн-ігор через платіжні термінали, інтернет-еквайрінг, а також підтримує оплату з мобільного рахунку. В платіжних терміналах операції збільшилися в середньому на 27%. Зменшення кількості доступних терміналів не вплинуло на обіг: транзакцій стало менше, проте, зріс середній чек.

Інтернет-оплати виросли в середньому на 18%, це логічне зростання популярності онлайн-ігор клієнтів LeoGaming з можливістю інтернет-оплати. Конверсія на стандартних онлайн-платежах і Masterpass збільшилася на 14,5%. 

Кількість покупок з мобільного рахунку збільшилася в середньому на 5%. Зберігається стабільна динаміка зміни кількості оплат в онлайн-іграх з балансу мобільного рахунку, карантин практично не змінив цей напрямок. Зміни в конверсії на рівні +1%. 

Тренди й прогнози

Напрямки розвитку онлайн-платежів, які спостерігають фахівці компанії LeoGaming, та їхні поради, як задовольняти новий попит: 

  • Фокус на digital goods: рівень використання ігрових сервісів у березні під час карантину тримався на рівні вихідних днів у докарантинний місяць. Це корелює зі статистикою про збільшення споживання інтернет-трафіку. Тобто, у карантині споживачі готові оплачувати не тільки товари першої необхідності, але і розважальний контент. 
  • Зростання конверсій: користувачі здійснюють оплату рідше, але пошук частіше закінчується оплатою, а середній чек збільшується. Компаніям потрібно вкладати додаткові ресурси в покращення якості користувацького досвіду. 
  • Прискорення переходу в онлайн з одночасним збереженням платіжних терміналів: інтернет-платежі та мобільна комерція демонструють логічне суттєве зростання. Менше з тим, зростає і попит на окремі послуги в платіжних терміналах. Компаніям варто актуалізувати свою лінійку сервісів та збільшувати лояльність карткових продуктів.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2020

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Startups/Automate This» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Fintech Partner
Book Partner
Financial Partner
Innovative Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Auto Partner
Sponsor
Marketplace Partner
Sponsor
Auto Partner

Info partners 2020

General Info Partner