June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Рахунок карантину пішов на місяці, не на тижні, і кількість онлайн-сервісів, якими ми користуємося щодня, не зменшується. Всі констатують збільшення відсотку онлайн-платежів, при чому, для сплати за найрізноманітніші категорії товарів і послуг. Ми вже розповідали про те, як змінились інтернет-транзакції геймерів в карантині, а сьогодні пропонуємо ознайомитися із карантинними спостереженнями компанії Interkassa.

Як агрегатор платіжних методів для інтернет-бізнесу, компанія обслуговує понад 5000 бізнесів і зсередини спостерігає за змінами в користувацьких звичках і тенденціями онлайн-платежів. Про це нам і розповів Андрій Шараєвський, СМО компанії Interkassa, яка виступає Fintech-партнером конференції iForum:

Оновлений попит на карантині

За ці два місяці, що ми живемо у новій пандемічний реальності, загальна статистика говорить, що в Україні та світі:

  • значно зросла кількість онлайн-транзакцій відносно безготівкових;
  • готівкові операції у pos-терміналах та банкоматах пішли на спад;
  • для провайдерів онлайн-платежів відкрилася нова клієнтська ніша: бізнес, що в умовах кризи стрімко переходить в онлайн, щоб залишитися на плаву.

Чи помітила Interkassa, як провайдер послуг з онлайн-платежів, що українці активно пішли в онлайн? Так, ми помітили зміні у попиті на наші послуги серед представників малого та середнього бізнесу.

Якщо подивитися на кількість зареєстрованих у нашій системі кас ще у стабільному лютому та вже карантинному березні/ квітні, то у середньому приріст у карантинні місяці — до 5%. Це не драматична різниця, але для нас показова, бо частіше ми працюємо із сегментом великого бізнесу, а нові клієнти у ці місяці були як раз із представників малого та середнього бізнесу. Впевнені, що бізнес, який приєднався до нас за останні два місяці, зможе пережити кризу й складе конкуренцію на ринку e-commerce тим, хто вже встиг міцно стати на ноги.

З цікавинок: у нас складається враження, що у карантин українці вирішили облаштувати оселі та довести свої кулінарні вміння до рівня шеф-кухарів. За напрямками «побутова техніка та електроніка», «кухонне приладдя», «краса та здоров’я», «дитячі товари» ми спостерігали більшу кількість транзакцій, у порівнянні з іншими сферами e-commerce.

Про спеціальні пропозиції, які маємо для клієнтів

Для тих, хто в умовах кризи вирішив перевести платежі в онлайн, ми підготували кілька рішень, що саме націлені на швидкий старт.

По-перше — швидке підключення платіжної форми за допомогою готових модулів для популярних СMS. Якщо для вашого бізнесу вже є діючий сайт, наприклад, на WordPress, то за допомогою готового плагіну можна самостійно інтегрувати платіжні форми, і власнику навіть не потрібна для цього окрема IT-команда.

Для тих, кому потрібно не тільки увімкнути можливість оплати на своєму майданчику, але й перед цим зібрати сайт, маємо спільне рішення з нашим партнером, конструктором сайтів WIX. Наше платіжне рішення вже є у наборі WIX як один із варіантів проведення онлайн-оплат.

Ще одне рішення для швидкого переходу на онлайн-продажі — «оплата за посиланням». Ви, як продавець, в особистому кабінеті Interkassa можете згенерувати інвойс на потрібну суму та просто відправили його клієнту посиланням у месенджер Viber чи в особисті повідомлення в Instagram. Для деяких компаній цей спосіб є досить зручним, якщо основна частина клієнтів бренду вже зосереджена саме у соцмережах.

Прогнози та очікування

З одного боку, маємо кризу — відсоток бізнесів закрився, люди втратили роботу. А відсутність постійного стабільного доходу не дуже надихає на онлайн-покупки. Тож, у загальному підсумку, індустрія онлайн-платежів може показати гірші результати цього року, ніж минулого року.

З іншого боку, очевидно, що ця ж карантинна криза принесла платіжній індустрії нових користувачів. Як бізнесу, так і споживачам, що жили в офлайн-форматі, довелося переформатувати свої звички та підходи, що матиме значний позитивний ефект у довгостроковій перспективі. Адже якщо цей новий формат стосунків бізнесу і його клієнтів закріпиться, фінтех-галузь матиме більше проникнення та отримає більше постійних користувачів.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner